Browser-ul nu este actualizat.

Internet Explorer 6 nu mai indeplineste standardele de folosire pentru acest site.

Pentru a folosi acest site, trebuie sa iti updatezi browserul folosit sau sa incerci cu un altul.

Aici se afla lista celor mai utilizate browsere. Apasa pe unul dintre simboluri pentru a merge pe respectiva descarcare:

proceed anyway¹
¹Display errors and browser crashes may occur.
Introducere
Premium
Aliante
BB-Codes
Alte Informatii
Jucator
Colonii
Constructii
Unitati
Harta

Introducere

KingsAge este un joc de strategie ce se concentreaza pe razboaie si extinderea imperiului.

Constructie

La inceput jucatorul alege orientarea pe care primul sau settlement il va avea. Satul va fi apoi amplasat in mod aleatoriu pe harta cu orientarea aleasa. Prin meniul 'Castel', jucatorul (in calitate de lider) poate sa decida care buildings sa construiasca sau sa dezvolte in satul sau. Anumite nivele de cladiri sau combinatii pot activa optiuni de constructie suplimentare.

Materiale brute

Resursele si cetatenii sunt necesari pentru aceasta ; resursele sunt folosite la dezvoltarea constructiilor iar cetatenii sunt necesari pentru realizarea procesului de dezvoltare. Sunt trei tipuri de resurse (piatra, lemn si fier) care sunt produse in mod automat de constructiile respective. Numarul total de cetateni disponibili se va schimba numai cand miller este dezvoltat. Cetatenii nu sunt creati in mod constant.

Schimba

Resursele pot fi obtinute si cu ajutorul traded via market . Resursele pot fi oferite pe piata libera sau schimbate direct intre jucatori. Pentru aceasta ai nevoie de magari, ei pot fi crescuti in donkey stable .

Antrenament

Dupa prima etapa de dezvoltare, jucatorul capata acces la barracks . Aceasta cladire permite jucatorului sa cerceteze primele tipuri de razboinici units si sa-i instruiasca. Unitatile nu au cost de intretinere dar numarul lor este limitat de numarul de cetateni disponibili. Daca indeplinesti anumite criterii, poti cerceta mai multe tipuri de unitati de lupta. Acest lucru inseamna ca vei putea instrui in cazarma mai multe unitati de acest tip.

Cucereste

Daca un jucator trece de faza de dezvoltare, el poate sa porneasca razboaie cu alti jucatori pentru a cuceri complet satele lor (asa numitele conquering ). Pentru a face aceasta, jucatorul are nevoie de un count , acesta este o unitate militara speciala si crearea lui este foarte costisitoare. Pentru a instrui conti este necesar un timp de joc indelungat si un nivel mai mare de dezvoltare a satului tau.

Protectie de atac

Protectie generala

Exista o protectie generala impotriva atacurilor de la jucatori cu mai multe puncte. Diferenta maxima de puncte intre un jucator si atacator este de 1:20. Daca un jucator mai slab este atacat de un jucator cu mai mult de 1:20 puncte, un avertisment va aparea. Daca atacul este initializat, atacatorul mai slab pierde protectia generala de 1:20 pentru 7 Zile. Inceputul atacului este un factor decisiv chiar daca protectia functioneaza sau nu si depinde de timpul atacului. Atacurile date asupra jucatorilor la limita punctelor sunt intotdeauna efectuate, chiar daca tinta se incadreaza sub limita de puncte. Atacurile continua chiar daca se schimba proprietarul in timpul atacului.


Fereastra clasament atacuri

Fiecare jucator poate ataca urmatorii 200 jucatori de sub el din clasament, indiferent de protectia generala. Membrii aliantei nu sunt inclusi.


Faza 1 de protectie pentru jucatori noi

In primele 5 Zile, capitala unui jucator nu poate fi atacata. Aceasta protectie expira daca jucatorul ataca un alt jucator. Daca acest lucru se intampla, incepe faza 2 automat.


Faza 2 protectie de atac jucator nou

Pentru inca 2 Luni, capitala jucatorului nu poate fi cucerita de catre alti jucatori. Contii pot ataca aceste asezari, dar nu vor putea reduce puterea acestora. Protectia de cucerire este de asemenea pastrata chiar daca un jucator este in faza 2 si a cucerit o colonie abandonata. Cu toate acestea, protectia este inca valabila numai pentru capitala - orice alta colonie poate fi cucerita de catre alti jucatori. Daca un jucator ataca un alt jucator cu un Conte in timpul fazei 2, faza 2 va expira prematur si protectie de cucerire se va pierde.


Colonie abandonata

Coloniile abandonate nu vor mai avea nicio protectie si vor putea fi atacate si cucerite de jucatorii care au mai mult de 1:20 puncte.


Versiune 4.1.0
generat in 5 ms Ora serverului: 06:15:11