Browser-ul nu este actualizat.

Internet Explorer 6 nu mai indeplineste standardele de folosire pentru acest site.

Pentru a folosi acest site, trebuie sa iti updatezi browserul folosit sau sa incerci cu un altul.

Aici se afla lista celor mai utilizate browsere. Apasa pe unul dintre simboluri pentru a merge pe respectiva descarcare:

proceed anyway¹
¹Display errors and browser crashes may occur.
Introducere
Premium
Aliante
BB-Codes
Alte Informatii
Jucator
Colonii
Constructii
Unitati
Harta

Batalii

Daca un jucator ataca satul altui jucator va incepe o batalie. Unitatile individuale vor lupta pana cand o parte este complet distrusa. Acest lucru poate cauza si o avariere permanenta a satului (zidul de parare sau alte constructii). Invingatorul poate fie sa captureze resursele satului fie sa-l cucereasca permanent folosind conti.

Nivelele unei batalii sunt:

  1. Avarierea zidului de aparare
  2. Lupta intre spioni
  3. Lupta intre trupele normale
  4. Avarierea cladirilor
  5. Cucerire si captura de resurse

Avarierea zidului de aparare

Inainte ca batalia sa inceapa, este redus nivelul zidului de aparare. Pentru a face asta, jucatorul are nevoie de berbeci in componenta trupelor de atac. Nivelul zidului orasului e redus in functie de numarul berbecilor.

Lupta intre spioni

Daca in trupele atacatoare se gasesc spioni atunci spionajul se calculeaza normal inainte ca batalia sa inceapa.

Lupta intre trupele normale

Unitatile normale lupta una impotriva celeilate. Valoarea atacului este comparata cu valoarea apararii. Desi aceste valori sunt determinate, ele pot fi influentate de catre circumstante externe.

Urmatoarele aspecte influenteaza atacatorul:

- Moral: Este un mecanism care ar trebui sa stopeze forta coplesitoare a jucatorilor puternici atunci cand ataca jucatori mai slabi. Punctele totale ale jucatorului din toate satele sunt comparate cu totalul punctelor jucatorului atacat. Daca atacantul are mai multe puncte atunci eficienta unitatilor lui este redusa. Moralul variaza intre 100% si 30%.


- Noroc: Un factor cu valori intamplatoare, decis aleatoriu la fiecare batalie. Valoarea acestuia influenteaza forta luptei. Norocul variaza intre -25% si +25%.

Aparatorul poate sa imbunatateasca valoarea apararii unitatilor sale cu :

- Bonus zid de aparare: Acest bonus este generat de zidul de aparare al orasului si imbunatateste valoarea apararii. Bonusul pentru zidul de aparare variaza intre 100% (Nivel 0) la 220% (Nivel20).

- Bonus de noapte: aceasta este o protectie care se aplica in toate atacurile ce au loc intre orele 00:00 si 08:00. In acest interval de timp, aparatorul beneficiaza de bonus de noapte, acest lucru inseamna ca se dubleaza valoarea apararii tuturor unitatilor in acest interval de timp. In afara acestui interval de timp, nu exista alte bonusuri de aparare.

Dupa compararea valorilor unitatilor din batalie se determina pierderile. Contele moare daca nu au mai fost trimise alte trupe si a avut loc o batalie sau atunci cand mor mai mult de 50% din trupele atacatorului.

Avarierea cladirilor

La sfarsit, se calculeaza exact nivelul de distrugere al altor cladirilor in functie de pierderile aparatorului si de numarul de catapulte ale atacantului

Cucerire si captura de resurse

La terminarea unei batalii, daca atacantul a castigat se vor petrece urmatoarele: trupele supravietuitoare ale atacantului vor captura resursele satului si le vor transporta acasa. In cazul in care contii au supravietuit, ei vor incepe cucerirea satului si distrugerea Puterii regatului.

Puterea regatului este recalculata dupa fiecare incercare de cucerire. Daca o cladire este distrusa in urma unui atac, puterea regatului este recalculata.


Versiune 4.1.0
generat in 6 ms Ora serverului: 23:27:59