Spionaj
Spionaj Utilizeaza spioni pentru a spiona satele altui jucator. Acest lucru iti permite sa afli informatii privind cladirile, resursele si alte unitati din satul inamic, permitand simplificarea planificarii atacului. Jucatorul poate alege intre un atac normal cu spionaj si un spionaj invizibil dar mai incet.
Incepe spionajul
Atunci cand initiaza un atac de spionaj, jucatorul poate alege intre cele doua tipuri (normal sau ascuns). Spionajul normal poate fi initiat cu ajutorul comenzii normale de atac. Spionajul ascuns poate fi intiat cu ajutorul unui buton special de spionaj.
Daca jucatorul decide sa foloseasca un atac cu spionaj normal, atunci adversarul devine imediat vizibil. In plus, jucatorul atacat primeste un raport similar cu cel al unui atac normal.
Daca jucatorul selecteaza spionaj ascuns, atacul este invizibil pentru oponent. Aceasta inseamna ca jucatorul spionat nu va avea nici o informatie cand ajung spionii si nu va primi niciodata un raport. Deoarece spionul va fi foarte grijuliu , viteza lui de miscare va fi incetinita.
Calcul
In timpul unui atac cu spionaj, se calculeaza raportul intre spionii atacanti si spionii aparatori. Cu ajutorul acestui raport se calculeaza spionii supravietuitori. Aparatorul nu va pierde niciodata unitati. La terminarea misiunii , spionii se intorc la satul de origine. Tipul de spionaj si numarul de spioni supravietuitori atacanti determina informatia pe care jucatorii o vor primi.
Cucereste
Dupa batalie este verificata informatia pe care jucatorul atacant o va primi. De aceea, din nou, sunt relevante urmatoarele tipuri de spionaj :
In timpul unui atac de spionaj normal, spionii pot primi urmatoarele informatii:
• trupele inamice & moral
• resursele inamicului
• cladirile si nivelul lor de dezvoltare
• trupele trimise in afara satului
In timpul unui atac de spionaj ascuns va fi disponibila urmatoarea informatie:
• trupe inamice & moral
• resursele inamicului
• cladirile si nivelul lor de dezvoltare